fredag 6 februari 2009

Stan och Let´s Dance

I dag är skolan ganska bra, tröttsam men ändå bra.
i går fick jag veta att en av mina klasskamrater har varit med i en bilolycka, hon klarade sig ganska bra. hon av i skolan i torsdags.
Jag var på stan i dag med Blondie, vi hade super kul, vi shoppade, (mest jag) jag var tvungen att köpa Ellas kompis födelsedags presenter.(men jag är ju såå sjysst) och sen glömde jag nästan min egen kompis fest i morgon OPS
Men sen köpe jag till henne också, men är inte klar än.(kan ej skriva vad för hon kan ju läsa bloggen) Sen va jag hemma hos Blondie och hennes lillasyster, hon va super söööt.

schemat i dag var så här...

kemi/biologi
matte
engelskan
so
lunch
låång rast ( ca 2 h)
LH (livsstil och hälsa)

Fick reda på lite provresultat.
Matte:
18 av 25p G+
Engelska:
70 av 95p G+ (75p= Vg)
Tyska:
78,5 av 115 G

Det är ju ganska bra men alla tycker att det är super bra.vills såklart ha Vg eller Mvg

Nu kollar jag på Let´s Dance och chattar på min nya fina dator.

Kram Miss B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar